Mitjançant aquesta Política de Privacitat, l'informem sobre la recopilació, tractament i ús de les seves dades personals.

1. QUI ÉS EL RESPONSABLE DEL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?

Identitat del responsable: Fundació Mutual de Conductors amb CIF G-65022170 (d'ara endavant, Fundació MDC).

Adreça postal: c/ Provença, 173, 08036 – BARCELONA

Correu electrònic: rgpd@fundacionmdp.org

2. AMB QUINA FINALITAT TRACTEM LES SEVES DADES?

A la Fundació MDC tractem les dades personals que ens faciliti, amb les finalitats principals següents:

1. Gestionar les seves sol·licituds.

2. Atendre les seves consultes.

3. Informar-lo sobre les nostres activitats i esdeveniments.

4. Sol·licitar la seva col·laboració en els nostres programes.

5. Enviar-li el nostre butlletí informatiu.

6. Rebre la seva valoració sobre les nostres activitats sense ànim de lucre.

3. QUINA ÉS LA LEGITIMACIÓ PER AL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?

La base legal per al tractament de les seves dades és, per a les finalitats a i b, l'aplicació de les mesures precontractuals sol·licitades per l'usuari o l'execució de la relació contractual entre les parts (en sentit ampli); per a les finalitats c, d i e, el consentiment atorgat per l'usuari; així com per a la finalitat f, el nostre interès legítim per entendre i analitzar la valoració de les nostres activitats així com per millorar-les.

En relació amb les activitats que es basen en el seu consentiment, l'informem que pot retirar el consentiment en qualsevol moment per a qualsevol o totes de les finalitats, sense que en cap cas la retirada d'aquests consentiments afecti la licitud del tractament basat en el consentiment previ a la seva retirada.

4. QUANT DE TEMPS CONSERVAREM LES SEVES DADES?

Conservarem les seves dades personals mentre siguin necessàries per complir les finalitats indicades anteriorment per a les quals s'han recaptat. Quan la base del tractament sigui el consentiment, les conservarem mentre no en sol·liciti la supressió. Posteriorment, es conservaran degudament blocades durant els terminis de prescripció legal aplicables, a disposició exclusivament dels jutges i tribunals i les administracions públiques competents.

5. A QUINS DESTINATARIS ES COMUNICARAN LES DADES?

Les seves dades no se cediran a terceres parts, sense perjudici de la comunicació que podem fer als proveïdors als quals puguem recórrer per a la prestació dels serveis sol·licitats i que, en tot cas, les tractaran com a encarregats del tractament únicament i exclusivament per a la prestació dels serveis. En cas que siguin fora de l'Espai Econòmic Europeu, intentarem usar proveïdors situats en territoris que ofereixin un nivell adequat de protecció de dades (i. e., territoris que disposin d'una decisió d'adequació de la Comissió Europea) i, en cas que siguin en un territori que no disposi d'una decisió d'adequació, oferirem les garanties adequades per mitjà de l'ús de les clàusules tipus de protecció de dades adoptades per la Comissió Europea a cada moment juntament amb, si escau, les mesures complementàries que es puguin requerir, a l'efecte de garantir que tingui els drets exigibles i les accions legals efectives. Pot obtenir informació addicional sobre aquestes garanties adequades posant-se en contacte amb nosaltres a través dels mitjans de contacte que s'indiquen més amunt.

6. ¿CUÁLES SON SUS DERECHOS COMO TITULAR DE LOS DATOS?

DRET

CONTINGUT

CANALS D'ATENCIÓ

Accés

Pot obtenir confirmació de si tractem les seves dades personals, i pot consultar les seves dades personals incloses en els nostres fitxers.

Pot exercir els seus drets enviant un correu electrònic a rgpd@fundacionmdp.org.

Per exercir els seus drets ha adjuntar una còpia del DNI o un altre document que acrediti la seva identitat i indicar quin dret vol exercir.

Rectificació

Pot modificar les dades personals quan siguin inexactes, així com completar les que siguin incompletes.

Supressió

Pot sol·licitar que eliminin les seves dades personals quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals s'han obtingut.

Oposició

Pot sol·licitar que no es tractin les seves dades personals. La Fundació MDC deixarà de tractar les dades, excepte per motius legítims imperiosos, o l'exercici o la defensa de possibles reclamacions.

En particular, en qualsevol moment pot oposar-se a rebre comunicacions comercials sobre les nostres activitats a través del mitjà habilitat a aquest efecte, incloses en tota comunicació que rebi així com per mitjà de l'adreça indicada a la dreta. L'informem de l'existència de sistemes d'exclusió publicitària als quals es pot inscriure si no vol rebre comunicacions comercials amb caràcter general. Pot consultar informació addicional sobre aquests sistemes a l'apartat de publicitat no desitjada del Lloc Web de l'AEPD.

Limitació del tractament

Pot sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades en els casos següents:

• Mentre es comprovi la impugnació de l'exactitud de les seves dades.

• Quan el tractament sigui il·lícit, s'oposi a la supressió de les seves dades i sol·liciti la limitació del seu ús.

• Quan la Fundació MDC no necessiti tractar les seves dades però vostè les necessiti per a l'exercici o la defensa de reclamacions.

• Quan s'hagi oposat al tractament de les seves dades per al compliment d'una missió d'interès públic o per satisfer un interès legítim, mentre es verifica si els motius legítims per al tractament prevalen sobre els seus.

Portabilitat

Pot rebre, en format electrònic, les dades personals que ens hagi facilitat i les que s'han obtingut de la seva relació amb la Fundació MDC, així com transmetre-les a una altra entitat.

Si considera que la Fundació MDC no ha tractat les seves dades personals de conformitat amb la normativa aplicable, pot presentar una reclamació enfront de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per mitjà del Lloc Web www.aepd.es.

Última actualització: 26 de octubre de 2022.