A fi de complir el que es disposa en l'article 22 de la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i comerç electrònic, l'informem que Fundació Mutual de Conductors (a partir d'ara, Fundació MDC), amb CIF (G-65022170), fa servir per mitjà del Lloc Web www.fundaciomdc.org (d'ara endavant, el Lloc Web) galetes pròpies i de tercers amb la finalitat d'analitzar l'ús del nostre Lloc Web i poder protegir i millorar el Lloc Web. Llegeixi atentament aquesta política de galetes per informar-se sobre l'ús responsable que la Fundació MDC fa de les galetes i sobre les opcions que té per configurar el navegador i gestionar-les.

Quan accedeixi per primera vegada a aquest Lloc Web, es mostrarà un bàner en què li demanaran que indiqui si accepta totes les galetes o si s'estima més refusar-les o configurar-les per mitjà del configurador habilitat a aquest efecte. Tocant el botó Accepta totes les galetes sense refusar-les per mitjà del botó Configuració de galetes, accepta la instal·lació de galetes i l'ús que en fem. Si, més tard, vol modificar la configuració o revocar-ne el consentiment, podrà fer-ho, en qualsevol moment, per mitjà del botó Configuració de galetes, que trobarà amb caràcter permanent a la part inferior d'aquest Lloc Web, o, alternativament, per mitjà del seu navegador. A l'apartat Com cal administrar les galetes? d'aquesta política trobarà els passos que cal seguir per revocar el consentiment i refusar-les o modificar-ne la configuració en qualsevol moment. L'opció per la qual opti en la seva primera visita al Lloc Web es conservarà durant un termini d'un (1) any per no tornar a demanar-li-ho cada vegada que accedeixi al Lloc Web, tret que canviï la configuració o elimini les galetes per mitjà del navegador.

Si bloca l'ús de galetes al navegador és possible que alguns continguts o funcions del Lloc Web no es mostrin correctament.

A. Què és una galeta?

B. Tipus de galetes usades

Per regla general, hi ha els tipus següents de galetes:

Segons caducitat:

• Sessió: són dissenyades per demanar i desar dades mentre l'usuari accedeix al Lloc Web. Se solen fer servir per desar informació que només interessa conservar per prestar el servei sol·licitat per l'Usuari en una sola ocasió (per exemple, una llista de productes adquirits), i desapareixen en acabar la sessió.

• Persistents: són galetes en què les dades continuen desades al terminal i el responsable de la galeta les pot consultar i tractar durant un període definit, que pot anar d'uns minuts a diversos anys.

Segons la procedència:

• Pròpies: són les que s'envien a l'equip terminal de l'usuari des d'un equip o domini gestionat pel mateix editor i des del qual es presta el servei sol·licitat per l'usuari.

• Terceres: són les que s'envien a l'equip terminal de l'Usuari des d'un equip o domini que no és gestionat per l'editor sinó per una altra entitat que tracta les dades obtingudes per mitjà de les galetes.

Segons la finalitat:

• Tècniques: són les que permeten a l'usuari navegar pel Lloc Web i fer servir les opcions o serveis que hi pot trobar. Per exemple, controlar el trànsit i la comunicació de dades, identificar la sessió, accedir a les parts web d'accés restringit, recordar els elements que integren una comanda, fer la sol·licitud d'inscripció o participació en un esdeveniment, usar elements de seguretat durant la navegació i desar continguts per a la difusió de vídeos o so.

• Personalització: són galetes que permeten a l'usuari fer servir el servei amb algunes característiques generals predefinides al seu terminal o que el mateix usuari defineixi. Per exemple, la llengua, el tipus de navegador amb què usa el servei, el disseny de continguts seleccionat, la geolocalització del terminal i la configuració regional amb què fa servir el servei.

• Analítiques: són les que permeten seguir i analitzar el comportament dels usuaris als llocs web. La informació que s'obté mitjançant aquest tipus de galetes s'usa per mesurar l'activitat dels llocs web, de l'aplicació o de la plataforma i per elaborar perfils de navegació dels usuaris d'aquests llocs, a fi de millorar el servei d'acord amb les dades d'ús que fan dels usuaris.

• Publicitàries: són les que permeten gestionar de manera eficaç els espais publicitaris que s'han inclòs al Lloc Web o aplicació amb què es presta el servei. Permeten adequar el contingut de la publicitat perquè sigui rellevant per a l'usuari i per evitar mostrar anuncis que l'usuari ja ha vist.

• Publicitat conductual: permeten gestionar, de la manera més eficaç possible, els espais publicitaris que, si escau, l'editor hagi inclòs en un Lloc Web, aplicació o plataforma des de la qual presta el servei sol·licitat. Aquestes galetes desen informació del comportament dels usuaris obtinguda per mitjà de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació, fet que permet desenvolupar un perfil específic per mostrar publicitat que s'hi adapti.

Tot seguit s'indica la relació de galetes que es fan servir en aquest Lloc Web:

Nom

Pròpia o de tercers

Titular

Tipologia de galeta

Finalitat

Tipus segons la seva durada

Durada

_ga

Estadística

Registra una identificació única que s'usa per obtenir dades estadístiques sobre com fa ser el visitant el Lloc Web.

2 anys

_gid

Rendiment

S'usa per distingir els usuaris.

1 dia

_gclxxxx

Rendiment

3 mesos

OptanonAlertBoxClosed

Estrictament necessària

Galeta utilitzada per OneTrust per recaptar i mantenir la traçabilitat del consentiment prestat per l'usuari.

eupubconsent

Estrictament necessària

Aquesta galeta detecta si l'usuari ha acceptat la política de galetes del web i, per tant, no cal tornar a mostrar el missatge que hi està relacionat.

OptanonConsent

CONSENT

Targeting/Publicitat

Aquesta galeta obté informació sobre com fa servir l'usuari final el Lloc Web i qualsevol publicitat que l'usuari final hagi vist abans de visitar aquest Lloc Web.

2 anys

YSC

Targeting/Publicitat

Galeta que mesura les reproduccions de vídeos fetes per l'usuari i registra els esdeveniments de M'agrada o Comparteix el vídeo.

Sessió

VISITOR_INFO1_LIVE

Targeting/Publicitat

Galeta que fa el seguiment dels vídeos visitats que hi ha incrustats al web.

6 mesos

IDE

doubleclick.net

Targeting/Publicitat

És una de les galetes principals usades per Google per als anuncis i es desa en navegadors en el domini Doubleclick.net.

Transferències internacionals

L'informem que es poden dur a terme transferències internacionals de dades als EUA amb la informació obtinguda a partir de certes galetes. Ha de tenir en compte que el nivell de protecció de la privacitat als EUA no és equivalent al que s'aplica a la Unió Europea i, per tant, que quan accepta la instal·lació d'aquestes galetes accepta de manera explícita que es produeixin aquestes transferències. La informació que es transfereix als EUA està totalment dissociada. Pot obtenir més informació de les transferències a tercers països que, si escau, duen a terme els tercers identificats en aquesta política de galetes en els seus corresponents avisos de galetes i/o privacitat.

C. Com cal administrar les galetes?

Les galetes que fa servir el Lloc Web www.fundaciomdc.org són les que apareixen al panell de configuració i solament es faran servir les que autoritzi vostè. En tot cas, el panell de configuració estarà disponible durant tota la navegació per mitjà d'un desplegable situat al peu del Lloc Web.

Alternativament, pot fer-ho per mitjà del navegador. Consulti les instruccions opcions que ofereixen els principals navegadors a continuació:

Última actualització: 26 de octubre de 2022.